Hej!

Znalazłeś się na blogu prowadzonym przez dwie nastolatki, pełne wiary w siebie i nadziei! Możecie śledzić nasze życie, obserwować jak dążymy do własnych celów, jak dzięki przyjaźni wiele zdobywamy i przeżywamy, jak spełniamy marzenia - możecie nas wspierać i nam dopingować! Zapewniamy cię, że odwdzięczymy się!

niedziela, 22 maja 2011

Cześć

"Muzyka jest miłością mojego życia , totalną ucieczką od rzeczywistości . Muzyka przenosi mnie w inne miejsce, nieoczekiwane i pełne znaczeń "

***
Nie pisałam tu , bo mam kare . I ciężko było mi wyprosić rodziców żeby dali mi komputer, chociaż na chwile . Zbliża się koniec roku , mam dużo nauki i takiego lenia ... Zamiast się uczyć wolałabym siedzieć na dworzu.No ale niestety tak już jest . Trzeba jakoś to przetrwać . 
***
28-29.05 w naszej miejscowości bedzie przegląd piosenki dziecięcej . A ja nie potrafie jeszcze słów . Śpiewam Dziesięć przykazań - Bajm
Piosenka bardzo mi się podoba i mam nadzieje , że dam z siebie wszystko . 
***
05.05 wysłałyśmy wideo na konkurs " do dzwonka " do jutra mają dać znać , kto dostał się do drugiego etapu . 
***
 
YOUTUBE
Przepraszamy was bardzo , za opóźnienia . Dużo osób pisze na e-mail z pytaniem kiedy w końcu coś wstawimy . Jak pisałam wcześniej mam kare , dużo nauki i brak wolnego czasu . A piosenka jeszcze nie jest gotowa. Postaramy się zrobić co w naszej mocy .
***
Jest niedziela , tego dnia nie lubię chyba najbardziej ( oprócz poniedziałku ) ... Lece się uczyć , życze wam miłego dnia : **

OKTA.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz